Лікування зубів під мікроскопом Carl Zeiss

ортопедическое лечение

Спочатку мікроскопом в медицині користувалися нейрохірурги, отоларингологи-хірурги, офтальмологи. Однак пару десятиліть назад зручність роботи з його допомогою змогли оцінити і стоматологи.

Безумовно, операційний мікроскоп дозволяє побачити більше, ніж ми бачимо зазвичай, завдяки різним ступеням збільшення від х3.0 до х25.0 кратного, а також завдяки потужному вбудованому джерелу світла, яке світить в ділянку, де працює спеціаліст. Все це в сукупності дозволяє не упустити лікарю важливі деталі не помітні для неозброєного ока, а саме:

• скритий карієс, залишки реставраційного матеріалу, прилягання реставрацій;
  • додатковий або атиповий розташований кореневий канал, їх кількість, відгалуження від основного каналу;
  • виявити і видалити дентіклі з просвіту каналу;
  • трещіни зуба, перфорації, зламані інструменти;
  • при протезуванні мікроскоп допомогає більш малоінвазивно підготувати зуб під ортопедичну конструкцію (вінір, коронка, накладка), оцінити крайове прилягання (межа склейки зуба і коронки)
  • використання мікроскопу в мікрохірургії, хірургичній пародонтології забезпечує використання більш щадящих методів лікування по відношенню до кісткової тканини.

Лечение зубов под микроскопом

Важливим фактором для наших спеціалістів є поліпшення ергономіки при проведенні маніпуляцій. Краща ергономіка - більш продуктивна робота і як наслідок - підвищення якості. Багато пацієнтів також відзначають підвищення комфорту, тому що лікування під мікроскопом проводиться виключно лежачи.

Також ми маємо можливість фотографування і відеозйомки процесу без його переривання, дані матеріали надаються пацієнту для його кращого розуміння проблеми, з якою звернувся до лікаря і результатів лікування.

Отримані в процесі лікування фото- і відеоматеріали можна використовувати не тільки для досягнення порозуміння між лікарем і пацієнтом, а також для консультацій з колегами.

Використання оптичного приладу дозволяє різко підвищити якість і прогноз лікування. Сьогодні вже очевидно, що за лікуванням під оптичним збільшенням  - майбутнє.

dentistrytaxi faredentistry