Керамічні коронки

Метою реставраційного лікування є виготовлення коронок, які будуть повністю відновлювати форму (анатомію) зуба, відновлення жувальної ефективності, інтегрування з оточуючими м'якими тканинами, іншими словами не буде викликати запалення ясен .

Реставрація зруйнованого зуба штучною керамічною коронкою представляє собою ковпачок, який охоплює всі стінки зуба.

Таким чином, коронка об'єднує стінки зуба, культьовий матеріал та корінь в одній функціональній одиниці, яка здатна витримувати жувальні навантаження.

Коли встановлюються коронки?

• При великих каріозних ураженнях;

• при великих відломах стінки зуба;

• після видалення нерва зуба (пульпи);

• при підвищеній стертості зубів;

• заміна вже існуючої коронки;

• зміна форм та кольора зуба.

Переваги керамічних коронок:

• Виняткова естетична структура, завдяки ефекту хамелеона і природної флуоресценції.
  • Широка шкала малюнків, дозволяє максимально близько підібрати колір.
  • Невелика товщина конструкції, дозволяє виготовляти коронки навіть на живі зуби.
  • Мінімальна обробка зуба, за рахунок адгезивного склеювання.
  • Полірована структура кераміки близька до емалі зуба, дає можливість підтримувати задовільну гігієну порожнини рота.
  • Не викликає запалення ясен, виключає зміну кольору крайових ділянок ясен.
  • Цемент для фіксації безметаллових коронок не розчиняється з часом, тим самим термін служби керамічних коронок збільшується.

Маючи велику кількість переваг і показань, коронки все ж втрачають свою популярність.

Більше клінічних випадків закінчуються виготовленням ще більш мікроівазивними конструкціями, такі як керамічні накладки (Onlay, Overlay, INLAY) і керамічні вініри .

Адгезивне (клейове) з'єднання і правила біоміметики дозволяють виготовляти конструкції менші та тонші, а зуб препарувати більш делікатніше ніж під повні коронки.
Лечение зуб