Повторне
ендодонтичне лікування

Останні роки з розвитком мікроскопной стоматології, можливість збереження зубів завдяки сучасним методам ендодонтичного лікування значно зросли. Сьогодні не тільки великий вибір інструментів і матеріалів, але і досягнення науки в розумінні біологічних регенеративних процесів дозволяють давати позитивні прогнози на лікування кореневих каналів.

На всіх етапах використовується рентгенологічний контроль і процедура проводиться тільки під контролем дентального мікроскопа. Це дозволяє точно бачити і проводити маніпуляції не зачіпаючи здорові тканини, які нам так важливі для подальшого відновлення.

Прилади для пломбування кореневих каналів
стоматология в киеве
Пристрій для отримання цифрових рентгенологічних знімків
Лечение зубов под микроскопом Киев
Рентгенологічна діагностика на етапах пломбування кореневих каналів
Стоматология Французский Квартал
Запломбовані кореневі канали
Повторне ендодонтичне лікування проводиться у випадках:

• неякісно запломбовані канали зуба (можливо оцінити по рентгенологічному знімку та об'єктивному огляді кореневого каналу за допомогою мікроскопа і ендозонда).
• запалення періапікальних тканин зуба (періодонтит, кіста зуба). Основні симптоми: біль при накушуванні, болісність в ділянці причинного зуба, з`являється свищ, припухлість ясен, підвищення температури тіла. Іноді запалення проходить безболісно, проблема виявляється при рентгенологічній діагностиці.
• перфорації і резорбції зубів.
• планова заміна пломби або коронки зуба. Для створення сприятливих умов для фіксації і ретенції майбутньої накладки на зуб або коронки, проводять чистку кореневого каналу. У деяких випадках потрібно відновлення зуба скловолоконним штифтом, для збільшення площі склеювання кореневої частини зуба з коронковою.

Повторне лікування кореневих каналів має починатися з діагностики. Інформація, отримана з рентгенологіного знімку може показати наслідки попереднього лікування, такі як тріщина зуба, зламаний інструмент в каналі зуба, сходинки. При складанні плану лікування враховуємо кількість і якість тканин зуба, а також стан кістки, в якій розташовується зуб. Після діагностики визначається прогноз лікування, так як канали зуба - це складна біологічна система.

Після прийняття рішення про переліковування каналів зуба, лікар очищає зуб від старої пломби, карієсу, знімає коронку (при її наявності). На цьому етапі вже можна дати реставраційний прогноз, яка ортопедична конструкція планується і буде оптимальна для відновлення функції зуба.

Чистка каналів зуба.

• Видалення старого пломбувального матеріалу з каналу зуба. Ми використовуємо різні системи retreatment files, вони як раз розроблені для очищення кореневих каналів. Лікування каналів зуба під мікроскопом дозволяє якісно очистити канали зуба, дістати зломаний інструмент, закрити перфорації зуба. Коли виявлена перфорація зуба, її закривають спеціальним нерозчинним цементом.
• Формування кореневого каналу - це створення правильної форми каналу, за допомогою нікель-титанових обертових інструментів. Згладжуються стінки каналу, що сприяє кращому промиванню антисептичними розчинами і подальшого пломбування.
• Пломбування каналів зуба гутаперчею. Вона індиферентна і не подразнює тканини, не викликає алергії, стійка і не руйнується, і не розсмоктується в кореневому каналі. Абсолютне і якісне заповнення розігрітою гутаперчею дозволяє заповнити всі відгалуження, а при її охолодженні вона закупорює весь просвіт каналу, не допускає попадання мікробів в систему кореневих каналів.

Етапність роботи по пломбуванню кореневих каналів зуба (вертикальної конденсації гутаперчі) down pack and back fill в нашій клініці можна подивитися на нашому YouTube каналі.