Лікування зубів
під мікроскопом

Лікування зубів під мікроскопом в стоматології
Ortom lounge dental clinic

Розповімо Вам про переваги операційного мікроскопа, ключові особливості операційного мікроскопа.

Стоматологічний операційний
мікроскоп

При відкритті клініки інвестуючи в обладнання, а саме в стоматологічний мікроскоп, ми точно знали, що це важливий інструмент, який може зробити нашу роботу точніше, мінімально інвазивної і комфортною як для лікаря, так і для пацієнта. Застосовуємо мікроскоп для:
діагностики зубів;
професійної гігієни порожнини рота;
пародонтологічного лікування;
лікування карієсу;
• виготовлення естетичних керамічних конструкцій (керамічні накладки на зуб, вініри, коронки);
• лікування каналів зуба (первинне та повторне переліковування каналів зуба);
• а також видалення та імплантація зубів .
Наша стоматологічна клініка в Києві оснащена стоматологічним мікроскоп Carl Zeiss - самого шановного імені в світі оптики.

Комфорт

• Важливим фактором для наших фахівців є поліпшення ергономіки при проведенні маніпуляцій.
  • Краща ергономіка - це більш продуктивна робота і як наслідок - підвищення якості.
  • Більш того, ергономічна робота з мікроскопом дає можливість клініцисту підтримувати вертикальну поставу, що допомагає уникнути проблем зі спиною та шиєю.
  • Багато пацієнтів також відмічають підвищення комфорту, тому що лікування зубів під мікроскопом проводиться виключно лежачи.
Лечение зубов под микроскопом

Історія:

Спочатку мікроскопом в медицині користувалися нейрохірурги, отоларингологи-хірурги, офтальмологи. Однак пару десятиліть назад зручність роботи з його допомогою змогли оцінити і стоматологи.

На початку 1960-х роках в ендодонтії вперше використовували операційний мікроскоп. Після цього він так само незабаром став популярним серед інших фахівців: стоматолог-хірург, стоматолог-ортопед. Велике збільшення продемонструвало значне зростання успішних результатів в ендодонтичної мікрохірургії (резекція верхівки кореня з ретроградним пломбуванням).

Навчання роботі з мікроскопом є обов'язковим стандартом, введеним Американською Асоціацією Ендодонтистів.

Ергономіка:

Операційний мікроскоп дозволяє побачити більше, ніж ми бачимо зазвичай, завдяки різним ступеням збільшення від * 3.0 до * 25.0 кратного, а також завдяки потужному вбудованому джерела світла, який світить в ділянку, де працює фахівець. Все це в сукупності дозволяє не упустити лікарю важливі деталі не помітні для неозброєного ока.

Документація:

Можливість фотографування та відеозапису процесу лікування без його переривання, дані матеріали надаються пацієнту для його кращого розуміння проблеми, з якою звернувся до лікаря і результатів лікування.

Отримані в процесі лікування фото- і відеоматеріали можна використовувати не тільки для досягнення взаєморозуміння між лікарем і пацієнтом, а також для консультацій з колегами.

Ціна лікування зубів під мікроскопом входить у вартість процедури, так як лікар-стоматолог використовує його завжди в своїй роботі.